Telefonist service en onderhoud
Breman Utiliteit Rotterdam is op zoek naar een telefonist op de afdeling service & onderhoud. Onze klanten zijn zeer divers, denk aan kantoorgebouwen, scholen, zorginstellingen, hotels, sportcomplexen, musea en industriële omgevingen. Heb jij affiniteit met techniek en overweeg je om een nieuwe stap te maken? Lees dan vooral verder!
Wat ga je als telefonist bij service en onderhoud doen?
- Beantwoorden van binnenkomende storingen (telefonisch en mail).
- Invoeren van service-orders.
- Eventuele inzet van onderaannemers organiseren.
- Contact met de klanten over de afspraken van het jaarlijkse onderhoud.
Iedereen energiepositief
Wij zijn Breman. Een familiebedrijf van ruim 1700 installatie-experts die vanuit 24 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Iedereen energiepositief in 2025, dat is ons doel. Dan geven wij meer energie terug dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. En als we samen werken, kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen. Dát is waar wij voor gaan en waar jij een impactvolle bijdrage aan kan leveren.
Wat doet Breman?
De collega’s bij de gespecialiseerde Breman bedrijven zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks onder andere bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen de werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT collega’s, HR specialisten en alle andere collega’s, dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.
De vestiging Breman Utiliteit Rotterdam
Breman Utiliteit Rotterdam is één van de drie installatiebedrijven binnen de divisie utiliteit van Breman Installatiegroep. Wij zijn een technische dienstverlener die werktuigkundige en regeltechnische installaties ontwerpt, installeert en beheert in met name de utiliteit, zorg en onderwijs.
Op onze vestiging in Rotterdam werken wij samen met ongeveer 60 enthousiaste collega’s. We doen dit met vier afdelingen: Projecten, Modificatie, Service en Meet- en Regeltechniek. Samenwerken en werkplezier staan bij ons op één. We zijn trots op onze bedrijfscultuur, sociaal, informeel en no-nonsense. Klinkt misschien wat makkelijk? Dit zijn voor ons geen lege termen. Kom gerust een kop koffie halen om de sfeer te ‘proeven’.
Het Breman familiegevoel
Ondanks dat we bijna 100 jaar bestaan en één van de grootste installatiebedrijven van het land zijn, ervaar je bij ons tóch het familie en sociale gevoel. Bij Breman staat namelijk de mens centraal. Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren wij in jou. Met onze eigen Breman Academy verzorgen wij opleidingen en ontwikkelingsmogelijkheden. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar verder. Oftewel, samenwerken als een echte familie.
Dit neem je mee
- Ervaring in een vergelijkbare functie óf de wil en drive om het vak te leren.
- Een klantgerichte instelling en je kan goed functioneren in teamverband.
- Sterke schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
- Je bent in staat om nieuwe software snel eigen te maken.
- Fulltime beschikbaar (32-40 uur).
- Je bent woonachtig in de directe omgeving van Rotterdam.
Dit krijg je van ons
Bij Breman heb je het goed voor elkaar. Zowel op het gebied van materiaal en tools, als qua fijne collega’s en doorgroeimogelijkheden! En dan hebben we het nog niet eens gehad over je arbeidsvoorwaarden, onze winstdeling en het feit dat letterlijk iedereen meebeslist binnen Breman, dus ook jij.
Wat betekent dit concreet?
- De Breman Installatiegroep valt onder de CAO voor de Metaal en techniek.
- Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we erop vertrouwen dat jij de specialist bent of wordt.
- Een goed salaris dat mee gaat met jouw ontwikkeling.
- Breman kent een zeer uniek winstdelingssysteem. 50% van de bedrijfswinst na belastingen van een kalenderjaar wordt verdeeld onder het personeel en wordt als bruto loon uitbetaald in het jaar volgend op het kalenderjaar waarin winst is gemaakt.
- Per jaar krijg je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen.
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je een goede pensioenregeling (PMT), collectiviteitskorting op je zorgverzekering, verzekering van werknemersrisico’s, en meer.
- Jouw ontwikkeling is belangrijk! Daarom faciliteren wij doorgroeimogelijkheden. Onder andere via opleidingen en ons E-learning platform.
- Een informele werksfeer met een hechte groep collega’s en een actieve personeelsvereniging.
- Via Breman kan jij je droomfiets kopen. Wij bieden de mogelijkheid om fiscaal voordelig een gloednieuwe fiets te leasen.
- Brebeleg: Medewerkers krijgen de gelegenheid om mee te delen in de groei van het concernvermogen van de Breman Installatiegroep. Dat kan op verschillende manieren. Een deel van de winstuitkering wordt belegd in certificaten Brebeleg. Verder kun je ervoor kiezen om periodiek van je netto salaris een bedrag te sparen, of incidenteel een aantal certificaten te kopen. Een mooie manier om als medewerker op de langere termijn betrokken te zijn bij Breman.
Naast het werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman event waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.
Interesse?
Klinkt dit als een baan voor jou en lijkt Breman jou een goede match? Solliciteer dan bij ons. Wil je eerst nog wat extra informatie? Stuur een whatsappje, bel of mail met onze recruiter. Klink op één van de links hieronder.