HR Adviseur
Ben jij een HR-professional die moeiteloos schakelt tussen operationele en strategische onderwerpen? Wil jij werken in een technische organisatie waar geen dag hetzelfde is? Dan ben jij de versterking die wij zoeken!
Als HR-adviseur ben je in dienst bij de Breman-woningbeheer vestiging in Berkel & Rodenrijs en fungeer je als sparringpartner en adviseur voor het (lijn)management met betrekking tot de in-, door-, en uitstroom van onze collega's. Je hebt intensief contact met leidinggevenden en collega's en je bent op de hoogte van wat er speelt, zowel op de vestiging als binnen de Breman-organisatie.
Wat ga je doen?
- Je bent het aanspreekpunt voor HR-gerelateerde zaken op de vestiging en coacht het lijnmanagement in personeelsgesprekken en -ontwikkeling.
- Je rapporteert direct aan de directie en zorgt ervoor dat HR-beleid nauw wordt afgestemd met het managementteam.
- Je begeleidt en coördineert het verzuimproces en casemanagement, waarbij je leidinggevenden ondersteunt volgens de 'Wet verbetering poortwachter'.
- Je bewaakt de volledige HR-cyclus, zoals inwerkprogramma’s, ontwikkelgesprekken en personeelsplanning, en signaleert tijdig afwijkingen.
- Je genereert managementrapportages uit het personeelsinformatiesysteem, bespreekt analyses in het MT en adviseert over vervolgstappen.
- Je speelt een actieve rol in werving en selectie, stelt vacatureteksten op, onderhoudt contact met bureaus en scholen, en voert samen sollicitatiegesprekken.
- Je bewaakt richtlijnen rondom VCA, kwaliteitssystemen en opleidingsregistratie, inclusief het benutten van subsidiemogelijkheden.
Iedereen energiepositief
Wij zijn Breman, een familiebedrijf van ruim 1700 installatie-experts die vanuit 25 vestigingen bouwen aan een toekomst vol duurzame technische installaties. Ons doel is dat iedereen in 2025 energiepositief is, waarbij we meer energie teruggeven dan het kost aan medewerkers, klanten en de aarde. Samen kunnen we vandaag al het verschil maken voor morgen, en jij kunt hier een impactvolle bijdrage aan leveren.
Wat doet Breman?
De collega’s bij de gespecialiseerde Breman-vestigingen zijn werkzaam binnen de divisies woningbouw, woningbeheer, utiliteit, woningrenovatie, en binnen onze eigen installatiefabriek. Onze collega’s houden zich dagelijks bezig met duurzame energiesystemen, verwarmingsinstallaties, elektrotechniek, regeltechniek, luchtreinigingsinstallaties en service en onderhoud voor de zakelijke en particuliere markt. Op de kantoren zorgen onze werkvoorbereiders, tekenaars, engineers, ICT'ers, HR-specialisten en alle andere collega’s ervoor dat onze vakmensen op locatie hun werk optimaal kunnen uitvoeren.
Breman Woningbeheer Zuid West
Breman Woningbeheer Zuid West verzorgt de klimaatinstallaties van meer dan 120.000 woningen in Zuid Holland. Met meer dan 130 collega's zorgen we voor verwarming en ventilatie, service, onderhoud en vervanging. Daarnaast geven wij ook adviezen en zijn wij gespicialiseerd in APK, energielabeling en veilig wonen. We zijn toonaangevend in de regio en doen dit met enthousiasme, maar vooral met elkaar. Alleen samen maken wij het gras groener dan dat van de buren.
Het Breman familiegevoel
We bestaan bijna 100 jaar en zijn één van de grootste installatiebedrijven van Nederland. Toch voel je bij ons de warmte van een familie en een hechte groep. Bij Breman draait het om de mens! Zonder onze mensen kunnen wij niet bestaan. Daarom investeren we in jou. Met onze eigen Breman Academy bieden we opleidingen en kansen voor persoonlijke groei. Samen leren we, maken we fouten en helpen we elkaar vooruit. Kortom, we werken samen als een echte familie.
Dit neem je mee
- Minimaal hbo werk- en denkniveau, bij voorkeur met een afgeronde opleiding in de richting van HRM of vergelijkbaar.
- Minimaal 3 jaar ervaring in een HR-adviesrol, bij voorkeur in een vergelijkbare branche.
- Ervaring met personeelsgesprekken en een personeelsinformatiesysteem (bij voorkeur ADP).
- Proactief en oplossingsgericht, met een scherp oog voor procesverbetering.
- Vaardig in schakelen tussen operationele, tactische en strategische onderwerpen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en effectief in samenwerking op verschillende niveaus.
- Je bent woonachtig in de buurt van Berkel & Rodenrijs.
Dit krijg je van ons
Bij Breman heb je het goed voor elkaar. Zowel op het gebied van materiaal en tools, als qua fijne collega’s en ontwikkelingsmogelijkheden! Wat betekent dit concreet?
- Een baan met veel verantwoordelijkheid waarin jij initiatief neemt, omdat we erop vertrouwen dat jij de specialist bent;
- Een goed salaris dat meegaat met jouw ontwikkeling + een winstregeling;
- Per jaar krijg je 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (o.b.v. fulltime dienstverband);
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Zo krijg je goede pensioenregeling en meer;
- Jouw ontwikkeling is belangrijk! Daarom faciliteren wij doorgroeimogelijkheden. Onder andere via opleidingen en ons E-learning platform;
- Een informele werksfeer met een hechte groep collega’s;
- Naast al het harde werken maken we natuurlijk ook tijd voor gezellige bedrijfsuitjes, barbecues of andere evenementen. Met als hoogtepunt het jaarlijkse landelijke Breman feest waarbij álle bedrijven en collega’s samenkomen.
Enthousiast?
Is dit dé baan voor jou en voel jij een klik met Breman? Solliciteer dan meteen! Wil je eerst meer weten? Neem gerust contact op met onderstaande Corporate Recruiter. Stuur een WhatsApp, bel of mail en wij helpen je graag verder. Klik hieronder op de link die jou het beste past en ontdek de mogelijkheden!